- 26.02.2021 12:03:00
- В Повна заміна мастила в АКПП
- 538
Існує чимало дискусій щодо доречності прогріву АКПП. Але ось два беззаперечних факти, чому це потрібно робити:
Коли з причинами все ясно, розглянемо детально, як прогрівати кожен із видів АКПП.
Класична
Обов'язково прогріваємо в мороз, оскільки робоча рідина, тобто олива, не лише змащує пари тертя, а й служить робочим тілом в системі гідроприводів коробки. Коли олива холодна, гідравліка працює нештатно. Це призводить до неадекватного руху машини й передчасного зношення агрегату.
Як прогріти? Після прогріву двигуна натиснути на гальмо і перевести коробку передач в режим “D” або “R”. Зачекати 2 хвилини. Олива змішуватиметься у гідротрансформаторі, від чого розігріватиметься сама і нагріватиме двигун шляхом додаткового навантаження.
Варіатор CVT
Олива у варіаторі має вузький температурний діапазон роботи — 60-90 градусів, саме тому для збереження паса і шківів варіатора, його необхідно прогріти. Краще це робити в русі, й перші кілька кілометрів їхати плавно й без прискорень. При роботі машини на місці варіатор прогрівається дуже повільно.
Роботизовані трансмісії
Роботи спеціального прогріву не потребують, навіть при роботі двигуна на холостому ходу і нейтральному положенні селектора вали коробки обертаються, розігріваючи холодну оливу, чого цілком достатньо для певного підвищення температури.
DSG
З сухим зчепленням можна експлуатувати як механіку: запускаємо двигун, чекаємо, коли оберти впадуть, перемикаємо в режим “D” й вирушаємо в дорогу.
З масляним зчепленням можна розігріти короткочасним стоянням в режимі “D”.
Отож, дотримуючись таких простих правил, ви вбережете свій автомобіль і себе від гіркого досвіду поломок!