- 17.12.2021 15:46:00
- В
- 348
У зимовий період, після “простою”, чи не найбільшим випробуванням для кожного водія є прогрів двигуна. Але як це робити правильно?
Хтось радить дуже ретельний прогрів, із додаванням спецречовин у паливо чи мастило, щоб підвищити морозостійкість. Існує й протилежна думка: прогрів не потрібен.
Давайте розберемося, як все є насправді.
Завів і поїхав
Власники нових авто помилково думають, що сучасним двигунам, в які заливається синтетичне масло, неважлива сезонність. Однак навіть найдорожчі рідини при низьких температурах стають в’язкими, відповідно, двигун працює в умовах дефіциту. Внаслідок цього, тертя між деталями автомобіля збільшується, тож вони зношуватимуться швидше. Так само згубно це діє і на коробку передач.
Що довше грієш, то краще для авто
Такої позиції дотримуються багато досвідчених водіїв. З погляду нешкідливого для деталей режиму експлуатації, це справді правильно. Однак тривала, “холоста” робота (понад 5 хвилин) також має істотні мінуси, надто, якщо це робити регулярно.
У цьому випадку паливно-повітряна суміш не згорає повністю, утворюючи більшу кількість нагару на свічках запалювання, форсунках. Це з часом погіршить роботу двигуна.
Тоді що ж робити❓
Варто обрати “золоту середину”: прогріти авто протягом 3-5 хвилин, а потім їхати без різких прискорень, поки температура двигуна не сягне 80-90 градусів.
Такий метод рекомендують офіційні сервіси багатьох марок авто, наприклад, Mazda і Volkswagen.
Це дозволяє втримати баланс між навантаженням на двигун і трансмісію, а також заощадить ваш час і гроші.
Сподіваємось, інформація була корисною! Бережіть свої авто, щоб вони приносили лише гарні емоції.