- 27.07.2020 07:40:00
- В Заміна мастила , Повна заміна мастила в АКПП
- 879
Мабуть, кожному автомобілісту знайома ситуація, коли на приладовій панелі автомобіля загоряється індикатор низького рівня палива. Але якщо для одних це сигнал про те, що пора залити повний бак, то для інших їзда «на лампочці» входить у звичку.
Чим небезпечний низький рівень пального?
Страждає паливний насос. Справа в тому, що паливо для нього виступає охолоджувальною рідиною і мастилом. А коли є його нестача, насос починає захоплювати повітря і працювати на зношування. Для власників дизельного двигуна наслідки навіть разового попадання повітря в паливну систему можуть бути досить серйозними: автомобіль просто відмовиться заводитися, і в кращому випадку необхідно буде повне прокачування всієї системи, в гіршому ж — заміна ПНВТ і форсунок.
Засмічуються паливні фільтри. Заправляємо ми 50 літрів або 5, частинки сміття і бруду неминуче потрапляють у бензобак разом із паливом. Оскільки бензобак — це не чайна чашка і перед кожним застосуванням його не промиєш, з часом цей бруд осідає на дні. Чим менше палива в баку, тим більше осаду в бензині або дизелі. Таким чином підвищується навантаження на паливний фільтр, і міняти його доводиться частіше. Основним симптомом того, що заміна таки необхідна, є втрата динаміки при розгоні.
Утворюється конденсат, що призводить до скупчення води в бензобаку.Повітря в бензобаку є завжди і точно так само в ньому завжди присутня волога. Через перепад температур вона осідає у вигляді конденсату, який поступово стікає в паливо. Оскільки вода важча, то вона опускається на дно бака і накопичується там. Мала кількість палива проблему тільки посилює: чим його менше, тим більше повітря і простору для утворення конденсату. Згодом води на дні бака накопичується стільки, що насос починає підсмоктувати її разом з паливом. Це може викликати найсерйозніші проблеми — від падіння потужності двигуна до його поломки.