- 11.11.2021 10:12:00
- В
- 337
Автомобільні акумулятори експлуатуються у досить жорстких умовах, пов'язаних із великими перепадами температур, вібрацією, впливом агресивних середовищ та іншими несприятливими факторами. У зв'язку з цим, у них часто виникають різні проблеми. Однією з таких є окислення контактних клем.
До яких неполадок це призводить?
Автомобіль може важко заводитися, оскільки акумуляторна батарея недостатньо заряджена. Це пов'язано з окисленням клем.
Далі стає непридатним сам акумулятор, оскільки недозаряд позначається на ресурсі батареї негативним чином.
Як протидіяти?
Одним зі способів розв'язання проблеми є мастило для клем акумулятора.
Коли потрібно змащувати клеми?
З метою профілактики: в середньому — 1 раз на рік для обслуговуваних АКБ і 1 раз на 2-3 роки — для тих, що не обслуговуються.
Щоразу, коли встановлюється АКБ.
Коли помітили, що розпочався процес окислення. У цьому випадку не забувайте, що спочатку клеми слід очистити і тільки тоді змащувати.
Слід розуміти! Інтенсивність окислення залежить від якості мастила, ймовірності потрапляння технічних рідин, особливостей навколишнього середовища, стану АКБ та генератора, а також електропроводки автомобіля.