Хоч і АКПП набагато простіше і зручніше в експлуатації, ніж “механіка”, попри це, “автоматом” теж потрібно вміти користуватися. Інакше розчарувань вам від несправностей не уникнути. Гайда перевіряти свої вміння!
- Ніякого пробуксовування. Звісно, зовсім не буксувати не вийде, проте зловживати цим не варто.
- Не буксирувати. Річ у тім, що під час буксирування коробка приводиться в рух колесами, але мастило до її механізмів не поступає. Найкраще такі машини перевозити на евакуаторі, або буксирувати з частковим навантаженням ведучих коліс.
- Перехід в реверс. У АКПП є захист від випадкового включення задньої передачі, але на паркувальних швидкостях вона не працює. Саме тому, після руху вперед так важливо повністю зупинитися, почекати секунду-другу і тільки потім включити задній хід.
- Не зловживати “нейтраллю”. Перш за все це сервісний режим. І якщо переводити селектор АКПП в положення «N» при кожній зупинці, це призведе сумних наслідків.
- Заміна масла. Запам’ятайте, щоб автомат служив вірою і правдою в ньому необхідно регулярно міняти мастило. Як часто? Кожні 60-80 тис. км. У автомобілях, що призначені для траспортування та вантажних перевезень - цей інтревал скорочується вдвічі.
- Стоянка на похилій місцевості. Щоб знизити навантаження на АКПП, не забувайте затягувати ручник.
- Прогрівання взимку. Перш ніж почати рух, необхідно прогрівати АКПП. Для цього переведіть селектор “автомата” в режим “D”, натисніть на гальмо і зачекайте півтори-дві хвилини. Для чого це потрібно? На морозі масло густішає і не в змозі забезпечити достатнє змащування всіх деталей і механізмів коробки, а це веде до сильного зносу.