- 08.08.2019 22:06:00
- В Заміна мастила в гідропідсилювачі керма
- 1418
Наші клієнти часто цікавляться: "Навіщо міняти фільтр та рідину в гідропідсилювачі керма?"
На жаль, багато хто вважає, що рідину гідропідсилювача керма міняти не потрібно і вистачає її на весь термін служби автомобіля.
Справді, ця рідина заливається в резервуар ГПК на заводі-виробника і часто сам виробник не регламентує періодичність її заміни в документації до авто. Проте з часом ця рідина втрачає свої властивості, а фільтр, що підтримує чистоту та властивості рідини, засмічується.
Чому рідина в гідропідсилювачі керма втрачає свої якості?
В результаті експлуатації гідропідсилювача підвищується температура його елементів. За рахунок цього гріється і мастило, що призводить до погіршення його фізичних властивостей та збільшення тертя елементів. Як наслідок рівень рідини знижується, з'являється запах горілого мастила, а сторонні частинки засмічують і рідину, і фільтр.
Як зрозуміти, що рідину прийшов час змінювати?
Про це будуть свідчити певні несправності в управлінні авто:
Як часто терба міняти рідину та фільтр?
Терміни заміни мастила залежать від інтенсивності експлуатації транспортного засобу: орієнтовно кожні 40-60 тис. км. Якщо конструкцією вашого автомобіля передбачений фільтр ГПК - замінюйте його разом з мастилом.