На наших станціях автовласники полюбляють спілкуватись із майстрами про машинні хвороби. Остання із тем — значення кольору диму з вихлопної труби, тож ділимось висновками з вами.
- Білий.
Це часте явище взимку, коли вранці хмара білого диму підіймається вгору і розчиняється. Але це не дим, а пара, що конденсується на холоді, оскільки за ніч двигун повністю охолоджується.
Якщо водяна пара виходить і в теплу сонячну погоду — це проблеми з двигуном.
- Густий білий дим після прогріву двигуна.
Які причини?
➖охолоджувальна рідина потрапила у двигун.
➖тріщина циліндра.
В обох випадках найкращий вихід — звернутись в автосервіс.
- Синій дим.
В циліндри потрапило мастило. Це — не проблема. Мастило згорить, — і дим зникне.
- Синій дим щодня.
Зверніться в автосервіс, оскільки у вас з’явились проблеми з поршневим кільцем. Якщо це проігнорувати, то витрати мастила поступово збільшуватимуться.
- Чорний.
У вихлопну трубу потрапило не прогоріле паливо. Це свідчить про те, що воно подається в більшій кількості, ніж потрібно.
У дизельних двигунах чорний колір диму — це:
▪️несправність паливного насоса;
▪️кут випередження впорскування більший за необхідний.
Зверніть увагу! Деякі кольори диму у певних умовах (часто через погоду) є нормальними.
Якщо ж це не так, то найкраще рішення у будь-якій ситуації — візит до автосервісу.