- 30.11.2021 09:48:00
- В
- 372
Взимку всі автомобільні рідини піддаються негативному впливу морозів й здатні якщо не замерзнути, то, як мінімум, загуснути.
Які рідини потрібно замінити або перевірити перед настанням морозів?
Моторне мастило
Через низькі температури та часті перепади, двигуну доводиться працювати в набагато складніших умовах, ніж влітку, тому свіже мастило здатне полегшити його роботу.
Трансмісійне мастило
Хоч і вважається всесезонним, але все ж має деякі застереження. Наприклад, мастила в'язкістю 80W і 85W на морозі густіють, немов мед. Це дуже негативно впливає на рух і підвищує витрати палива. Щоб зробити поїздки комфортнішими, ми рекомендуємо заливати на зиму синтетичні трансмісійні оливи з широким температурним діапазоном.
Рідина ATF для АКПП
На початку руху, коли АКПП ще не прогрілася, трансмісія зазнає підвищених навантажень. Тож стара ATF, що містить продукти зношування, не забезпечить належного захисту коробці. Рекомендація заміни робочої рідини в АКПП на початок холодів теж необхідна для виконання!
Охолоджувальна рідина
Може втрачати свої властивості, якщо ви хоч раз підливали у радіатор воду. І скільки б ви не додавали після того свіжого антифризу, вода залишиться в системі охолодження і потроху осідатиме в радіаторі та патрубках у вигляді накипу. Тому, як мінімум, варто перевірити щільність рідини і при необхідності здійснити заміну.
Окрім того, стан антифризу та системи охолодження безпосередньо впливає на роботу обігрівача, що дуже актуально взимку.
Рідина гідропідсилювача керма
Стара рідина або її низький рівень — типові причини поганої роботи гідропідсилювача керма на морозі. Заміну рідини варто проводити кожні 80-100 тис. км пробігу, або після змішування різних рідин при доливі.
Звертайтеся на СЗМ “Логос-Авто”, щоб отримати якісні послуги із заміни технічних рідин для вашого автомобіля. У нас найвигідніші ціни, доступні для клієнтів. А на складі завжди в наявності необхідні витратні матеріали та рідини провідних виробників.