- 17.05.2021 15:12:00
- В Заміна мастила в гідропідсилювачі керма
- 523
Гідропідсилювач керма робить керування автомобілем легким!
Він знижує зусилля, які водій застосовує під час поворотів і є особливо доречним, коли ви неспішно маневруєте, наприклад, при паркуванні або в заторах.
Але, як і будь-яка деталь в машині, гідропідсилювач керма (ГПК) потребує своєчасного обслуговування, зокрема потрібно спостерігати за мастилом.
Часто виробники авто стверджують, що достатньо лише один раз залити рідину і її вистачить на весь термін використання. Але насправді, з часом вона втрачає свої якості і не працює належним чином.
Чому?
Це, звісно, не проходить безслідно і для машини в цілому, тож про те, що час змінювати рідину в ГПК, свідчитимуть несправності при управлінні:
1. Шум при поворотах. Рідини недостатньо і в систему потрапило повітря.
2. Потрібно докладати більше зусиль при поворотах. Система засмітилась, тому треба змінити рідину.
Як часто проводити заміну?
Все залежить від того, наскільки інтенсивно ви користуєтесь автомобілем. Орієнтовно — при середньорічному пробігу 10-20 тис. км заміна кожні 2-3 роки.