- 28.09.2020 09:51:00
- В Заміна мастила , Заміна фільтрів
- 455
На мокрій дорозі автомобіль поводиться інакше. Водії досить часто недооцінюють загрозу мокрого покриття, хоча під час дощу на дорозі утворюється тонка плівка, яка збільшує гальмівний шлях та посилює ймовірність заносу автомобіля, тим самим провокуючи ДТП.
Загальновідомою є рекомендація заміни оливи кожні 10 тис. км. Але що робити автовласникам, які користуються транспортним засобом рідко?
Перегрів двигуна — дуже неприємна ситуація для автомобіліста. Однак, якщо таке трапилося з оливою, це не менш шкідливо і тягне за собою катастрофічні наслідки для мотора та всієї системи змащування.
Мабуть, кожному автомобілісту знайома ситуація, коли на приладовій панелі автомобіля загоряється індикатор низького рівня палива. Але якщо для одних це сигнал про те, що пора залити повний бак, то для інших їзда «на лампочці» входить у звичку.
Чим небезпечний низький рівень пального?
Хоч і АКПП набагато простіше і зручніше в експлуатації, ніж “механіка”, попри це, “автоматом” теж потрібно вміти користуватися. Інакше розчарувань вам від несправностей не уникнути. Гайда перевіряти свої вміння!