• 434

Заміна оливи в гідропідсилювачі керма

Гідропідсилювач керма робить керування автомобілем легким!

Він знижує зусилля, які водій застосовує під час поворотів і є особливо доречним, коли ви неспішно маневруєте, наприклад, при паркуванні або в заторах.

Але, як і будь-яка деталь в машині, гідропідсилювач керма (ГПК) потребує своєчасного обслуговування, зокрема потрібно спостерігати за мастилом.

Часто виробники авто стверджують, що достатньо лише один раз залити рідину і її вистачить на весь термін використання. Але насправді, з часом вона втрачає свої якості і не працює належним чином.

Чому?

    Під час роботи авто ГПК нагрівається, тому підвищується температура рідини, що всередині. Через це:
  • змінюються її фізичні властивості;
  • підвищується тертя елементів;
  • з’являється горілий запах;
  • сторонні частинки засмічують фільтр і рідину в ГПК.

Це, звісно, не проходить безслідно і для машини в цілому, тож про те, що час змінювати рідину в ГПК, свідчитимуть несправності при управлінні:

1. Шум при поворотах. Рідини недостатньо і в систему потрапило повітря.

2. Потрібно докладати більше зусиль при поворотах. Система засмітилась, тому треба змінити рідину.

Як часто проводити заміну?

Все залежить від того, наскільки інтенсивно ви користуєтесь автомобілем. Орієнтовно — при середньорічному пробігу 10-20 тис. км заміна кожні 2-3 роки.

© Copyright 2020 Підприємство "Логос-Еко" у формі ТзОВ. Всі права захищені.
On-line запис
On-line запис