• 83

Навіщо міняти фільтр та рідину в гідропідсилювачі керма?

Наші клієнти часто цікавляться: "Навіщо міняти фільтр та рідину в гідропідсилювачі керма?"

На жаль, багато хто вважає, що рідину гідропідсилювача керма міняти не потрібно і вистачає її на весь термін служби автомобіля.

Справді, ця рідина заливається в резервуар ГПК на заводі-виробника і часто сам виробник не регламентує періодичність її заміни в документації до авто. Проте з часом ця рідина втрачає свої властивості, а фільтр, що підтримує чистоту та властивості рідини, засмічується.

Чому рідина в гідропідсилювачі керма втрачає свої якості?

В результаті експлуатації гідропідсилювача підвищується температура його елементів. За рахунок цього гріється і мастило, що призводить до погіршення його фізичних властивостей та збільшення тертя елементів. Як наслідок рівень рідини знижується, з'являється запах горілого мастила, а сторонні частинки засмічують і рідину, і фільтр.

Як зрозуміти, що рідину прийшов час змінювати?

Про це будуть свідчити певні несправності в управлінні авто:

  • підвищений шум при повороті керма. З'являється при нестачі рідини ГПК і потраплянні в систему повітря. У цьому випадку потрібний долив рідини до потрібного об'єму.
  • Збільшення зусилля при повороті керма. Свідчить про засмічення системи і необхідність заміни не лише рідини, а й фільтруючих елементів. Додатковими свідченнями буде зміна кольору рідини та "горілий" запах.

Як часто терба міняти рідину та фільтр?

Терміни заміни мастила залежать від інтенсивності експлуатації транспортного засобу: орієнтовно кожні 40-60 тис. км. Якщо конструкцією вашого автомобіля передбачений фільтр ГПК - замінюйте його разом з мастилом.

© Copyright 2020 Підприємство "Логос-Еко" у формі ТзОВ. Всі права захищені.
On-line запис
On-line запис